آشنایی با دستگاه حجامت و بادکش طبی ارزان

یکی از روش های درمانی موثر در طب سنتی ایران و حتی در کشور چین، بادکش درمانی و انجام حجامت است. امروزه خیلی از افراد هنوز به دنبال همین روش های درمانی هستند و تنها راه درمان خود را استفاده از این روشها می دانند.



بادکش

برای انجام بادکش درمانی شما دو راه دارید. یک آنکه به افرادی که در این کار تخصص و مدرک دارند مراجعه کنید و یا از طریق بادکش طبی بدن 6 سر شلنگدار در منزل این کار را انجام دهید. همچنین حجامت با دو هدف انجام می شود یکی تسکین درد در نواحی مختلف بدن و دیگری درمان بخش های دیگری از بدن.


بادکش


امروزه انجام بادکش درمانی و حجامت یک هدف دیگر را نیز به اهداف خود افزوده است و آن رفع مشکلاتی نظیر چاقی است که بادکش درمانی می تواند بر کاهش وزن نیز موثر باشد. یعنی در نواحی تجمع چربی این عمل انجام شده و منجر به چربی سوزی خواهد شد.


بادکش


دستگاه بادکش و حجامت ارائه شده در این سایت از نوع بادکش لیوانی است که یک دسته ی وکیوم کننده به آن وصل شده است و 6 عدد لیوان سوپاپ دار در سایز های مختلف همراه با آن ارائه می شود. قطر این لیوان ها از کوچک به بزرگ به شرح زیر است: 3، 3.5، 4.5، 5، 5.5 و 6 سانتیمتر.


بادکش


حال باید به روش زیر از دستگاه استفاده کنیم :

ابتدا نسبت به سایزی که مد نظرمان می باشد، یکی از لیوان ها را انتخاب کرده و آن را به دسته وکیوم متصل کرده و روی قسمتی از بدن که می خواهیم آن را بادکش کنیم قرار می دهیم. سپس وقتی که کاملا در جای خود قرار گرفته، دسته وکیوم را می کشیم و بدین صورت عمل بادکش کردن را انجام می دهیم.


بادکش


تعداد کشیدن دسته وکیوم نیز به خودمان بستگی دارد. بعد از پایان کار دسته را جدا کرده و پس از طی شدن زمان مشخص، سوپاپ ها را با فشار دادن آزاد کرده تا لیوان به راحتی از بدن شود و در این مرحله نیازی به کشیدن و فشار دادن نیست.


بادکش



برای مشاهده و خرید دستگاه حجامت و بادکش روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 17900 تومان


بادکش