فواید استفاده از دستگاه بخور گرم صورت خانگی

دستگاه های بخور دارای انواع مختلفی می باشند، دستگاه بخور سرد و گرم و دستگاه هایی که هر دو کار را با هم انجام می دهند. این دستگاه ها دارای ابعاد مختلفی می باشند که بسته به نیاز می توان از نوع مشخصی از آن استفاده کرد.




استفاده از دستگاه بخور می تواند در تامین رطوبت هوا کمک شایانی بکند بخصوص اینکه کشور ما در اقلیم گرم و خشک قرار دارد و میزان رطوبت هوا پایین می باشد.




یکی از توصیه های پزشکی، استفاده از دستگاه بخور برای اتاق کودکان می باشد زیرا خشکی هوا و کمبود رطوبت هوا می تواند موجب خشکی پوست شود همچنین بر عملکرد مخاط بینی و ریه ها تاثیر منفی بگذارد.




استفاده از دستگاه بخور صورت خانگی، علاوه بر تامین میزان رطوبت هوا می تواند به شما برای داشتن پوستی شاداب و سرزنده کمک کند.





استفاده از دستگاه بخور صورت high tech، می تواند در کاهش و درمان جوش های سر سیاه صورت کمک شایانی به شما بکند. بدنه این دستگاه ساخته شده از پلاستیک مرغوب می باشد.




این دستگاه که با استفاده از برق شهری کار می کند امکان بخور کامل صورت، دهان و بینی را برای شما فراهم می آورد. و در کاهش علائم سرماخوردگی بسیار موثر می باشد.




این محصول دارای 24 ماه گارنتی توسط شرکت سازنده می باشد و می تواند با افزایش جریان خون در پوست صورت به شما در داشتن پوست شاداب و سرزنده کمک شایانی بکند.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 49000  تومان

اطلاعات بیشتر و خرید