خرید قاب بشقاب میناکاری اصفهان

میناکاری از جمله صنایع دستی و هنری ایرانی می باشد که علاوه بر شهر اصفهان در بسیاری از شهرهای دیگر نیز تهیه و تولید می شود. این هنر زیبا به دلیل داشتن متنوع ترین محصولات می تواند طیف وسیعی از سلایق را پوشش دهد که یکی از مهمترین امتیازات این هنر زیبا می باشد.




اگر شما نیز به منظور حمایت از تولید کننده ایرانی قصد خرید میناکاری اصفهان را دارید، می تواند قاب بشقاب های میناکاری را برای دوستان، عزیزان و افراد خانواده خود تهیه کنید. این قاب زیبا می تواند یک هدیه خوب برای غافلگیری عزیزان شما باشد.



در این قاب های میناکاری زیبا، معمولا از یک تا سع عدد بشقاب میناکاری اصفهان استفاده شده که می تواند در یک تا سه سایز باشد.  قاب بشقاب میناکاری شده طرح رها یکی از انواع این محصولات می باشد که کار دست هنرمندان میناکار اصفهانی می باشد که دارای یک بشقاب میناکاری شده به قطر 16 سانتی متر می باشد.

 



معمولا این قاب بشقاب های میناکاری دارای یک قاب چوبی می باشند که می تواند دارای حاشیه های مشبک بوده. قاب بشقاب فوق نیز دارای قابی چوبی مشبک بوده، این محصول می تواند یک کادوی ارزشمند برای عزیزان شما باشد. میناکاری هنری با قدمت پنج هزارساله بوده.




این محصول می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میناکاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. سبک مورد استفاده در این اثر هنری زیبا، نقاشی مینا می باشد که از دوران صفویه مرسوم شده است. میناکاری یکی از هنرهای صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد.




زیر ساخت های مورد استفاده در این محصولات معمولا از جنس مس می باشد که دارای ضخامت مناسبی نیز می باشد که معمولا این نوع زیر ساخت ها دارای بدنه ای قلم‌زنی شده نیز بوده.

 


برای مشاهده متنوع ترین محصولات میناکاری و خرید اینترنتی میناکاری ارزان اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید