فواید استفاده از بخور گرم برای بهبود آکنه و جوش

امروز قصد داریم در رابطه با فواید بخور گرم صورت نکاتی را عنوان کنیم. شاید بارها از مادران و مادربزرگ های خود شنیده باشید که می گویند صورت خود را بخور دهید تا نفس بکشد، شاید بنظر خننده دار بیاید اما بخور دادن صورت فواید بیشماری دارد گویی پوست شما تنفس می کند و زنده می شود.




بخور گرم صورت باعث بهبود جریان خون در مویرگ های پوست می شود و با باز شدن منافذ پوست باعث رطوبت رسانی به سطح پوشت شده و در نهایت منجر به شادابی و طراوت پوست شما می شود، به همین دلیل می باشد که می گویند با بخور دادن پوست تنفس می کند.




اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه می باشد، استفاده از بخور گرم می تواند یکی از راه حل های بهبود و رفع جوش باشد. شما می توانید با خرید دستگاه بخور صورت بدون پرداخت هزینه های سنگین و خوردن داروهای شیمیایی روند بهبود جوش های خود را تسریع دهید.

 


به منظور اثر بخشی بیشتر استفاده از بخور گرم صورت می توانید از انواع عصاره های گیاهی در دستگاه بخور صورت خود استفاده کنید. لازم بذکر می باشد که قبل از استفاده از بخور گرم حتما صورت خود را تمیز و با یک شوینده ملایم مورد شستشو قرار دهید.




در بسیاری از آرایشگاه ها یکی از مراحل مورد استفاده برای شادابی و زیبایی پوست بخصوص قبل از میکاپ عروس خانم ها استفاده از دستگاه بخور صورت سالنی می باشد که بسته به نوع پوست از عصاره های گیاهی متناسب استفاده می کنند.




استفاده از بخور گرم صورت علاوه بر آنکه تمام منافذ پوست را شستشو داده، منجر به تسکین، لطافت و نرمی آن می شود. استفاده از بخور گرم برای صورت یکی از شیوه‌های مهم برای از بین بردن جوش و آکنه‌ها می باشد که باید به طور منظم و برنامه ریزی شده به همراه سایر روش های مراقبتی انجام گردد.

 


 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی دستگاه بخور صورت high tech به فروشگاه تک سبد مراجعه نموده. خرید کالای اصل و با کیفیت را با تک سبد تجربه کنید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 49000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید