آشنایی با لامپ حشره کش برقی زپ لایت

آشنایی با لامپ حشره کش برقی زپ لایت

وجود انواع حشرات موذی مخصوصا پشه ها بدلیل صدای آنها و همچنین خارش بعد از نیش از آزاردهنده ترین مسائل هر خانه ای خصوصا برای کودکان می باشد. مخصوصا اگر آن پشه یا حشره آلوده نیز باشد که باعث آسیب بیشتر و حتی گاهی عفونت برای افراد حساس تر مانند کودکان خواهد شد.

لامپ حشره کش برقی زپ لایت


بنابراین اگر می خواهید از شر این موجودات مزاحم راحت شوید و یک خواب آرام به اهل خانواده خود هدیه دهید پیشنهاد ما به شما خرید لامپ حشره کش برقی زپ لایت می باشد. شما با این خرید می توانید شادی و آسایش اعضای خانواده خود را فراهم کنید.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


همچنین یکی از مزیت های مهم این دستگاه آن است که هیچ سر و صدایی ندارد و تنها زمانی که پشه یا حشرات بخاطر نور آبی آن جذب می شوند به دیواره های فلزی لامپ برخورد کرده و از بین می روند. همچنین همانطور که در تصویر بالا می بینید می توان با استفاده از فرچه داخل این دستگاه را تمیز کرد.



یکی از مزیت های دیگر این دستگاه آن است که لامپ حشره کش برقی زپ لایت بر خلاف سایر قرص ها و اسپری های پشه کش و حشره کش که تنها حشرات و پشه ها را دور می کند، حشرات و پشه هایی را که به آن نزدیک می شوند از بین می برد.



همچنین شما می توانید از این لامپ حشره کش به دو منظور استفاده کنید. یکی استفاده از نور آن برای روشن نگهداشتن محیط و دیگری از بین بردن حشرات و پشه ها.





برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.


قیمت : 39000 تومان

خرید محصول