بلوتوث خودرو با کیفیت و ارزان

بهترین و ماربردی ترین راه برای انتقال صدا از یک دستگاه به اسپلیکر و یا هد ست استفاده از دانگل های بلوتوث می باشد که به کمک آن از شر مزاحمت های کابل های AUX و قطعی و تاب خوردگی راحت می شوید.

بلوتوث خورو ارزان 


بلوتوث خودرو bT310 محصول شرکت xp تنها با یک بار شارژ می تواند حدود 8 ساعت بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد.

 

بلوتوث اتومبیل


جک 3.5 میلیمتری آن قابلیت اتصال به کلیه اسپلیکر ها، هدست های بیسیم را دارا می باشد و حتی قابل استفاده در خودرو نیز می باشد. در صورت استفاده از آن در خودرو امکان مکالمه با کیفیت بالا را برای شما فراهم می آورد.

 

بلوتوث خودرو 

شارژ دستگاه از طریق کابل USB انجام می‌شود. هر بار شارژ یک ساعت زمان می‌برد. با هر بار شارژ می‌توان 8 ساعت بصورت فعال و 110 ساعت بصورت استندبای از دستگاه استفاده نمود.

بلوتوث با کیفیت 


بلوتوث



برد مفید آن شعاع 10 متر است. دارای قابلیت مدیریت آهنگ‌ها و مدیریت تماس‌های تلفنی آخر می‌باشد. نسخه‌ی بلوتوث این گیرنده، 3.1 است و پروفایل بلوتوث آن نیز A2DP است.


دانگل بلوتوث خودرو


A2DP امکان پخش فایل‌های صوتی به‌صورت پیشرفته و استریو را از طریق این گیرنده فراهم می‌کند. بنابراین با داشتن بلوتوث خودرو صدایی شفاف و باکیفیت خواهید داشت.

 

blutooth bt310 xp


روی آن میکروفون کوچکی وجود دارد و دکمه‌های آن امکان کنترل صدا و کنترل پخش موسیقی را به کاربر می‌دهد. بدنه آن از پلاستیک ABS ساخته شده که مقاوم در برابر ضربه و حرارت است.


 


قیمت این محصول: 28000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید