بهترین دوربین مدار بسته ماشین

سایت ما که سال هاست در زمینه بهترین و با کیفیت ترین محصولات تحقیق و بررسی انجام می دهد و سعی در ارائه و معرفی محصولی با اصالت و کیفیت  بوده و هم اکنون قصد داریم محصولی پرفروش به شما معرفی نماییم.




خرید دوربین مدار بسته خودرو


دوربین های مدار بسته خودرو چندین سال است توانسته جایگاه خود را در میان محصولات ایمنی و امنیتی پیدا نموده و خود را به عنوان یک محصول کاربردی میان دیگر محصولات معرفی نماید. این محصول در بسیاری از کشور به کالا ضروری برای افرادی که صاحب ماشین هستند تبدیل گردیده است.


قیمت دوربین مدار بسته خودرو


دوربین مدار بسته ماشین بلک باکس با امکان تصویربرداری با کیفیت بالا و ذخیره آن ابعث اطمینان خاطر و افزایش امنیت شما در هنگام رانندگی می شود. این دوربین به راحتی تصاویر ضبط شده ذخیره می سازد و در هنگام وقوق حادثه همچون یک جعبه سیاه برای شما عمل می کند.


دوربین block box


این دوربین با صفحه نمایش TFT 2.4 اینچی و رابط کاربری دکمه و منوی بسیار ساده و کاربردی به راحتی قابل استفاده بوده و دسترسی شما به تمامی امکانات آن بسیار آسان می باشد.


دوربین مخفی خودرو


با استفاده از کابل یو اس بی ضبط شما قابل شارژ می باشد و با استفاده از سیم بلندی که داخل جبعه محصول قرار دارد، شما به راحتی می توانید آن را به دوربین متصل نمایید. دوربین مخفی ماشین بسیار هوشمندانه طراحی شده و دارای جاپیچ مخصوص اتصال پایه است.


قیمت دوربین مدار بسته خودرو


دوربین به وسیله پایه مهندسی طراحی شده می تواند در کنار آینه خودرو و بدون مانع شده دید نصب شود و با زاویه فوق العاده 140 درجه ای تصاویر را ضبط نماید. با زاویه ی دید 140 درجه ای به راحتی وسعت تصاویر روبروی به وضوح خواهید داشت.

خرید دوربین مدار بسته خودرو


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با قیمت باورنکردنی فقط و فقط

79.000 هزار تومان

خرید دوربین مدار بسته خودرو ارزان


بهترین دوربین مدار بسته خودرو