بهترین شارژر و چند راهی برق

زمانی یک چند راهی برق در بین نمونه های مشابهش بهترین میشود، که تقریبا تمامی مشخصه های زیر را به بهترین نحو داشته باشد.

اولین مشخصه ای ک لازم است، بررسی شود، تعداد اتصالات هم زمان است.یک چند راهی برق خوب، باید توانایی اتصال چندین وسیله برقی را به صورت همزمان به جریان برق داشته باشد.


چند راهی یو اس بی دار


دومین مشخصه ی مهم این است که علاوه بر قابلیت ذکر شده در فوق، باید یک محافظ برق خوب هم باشد و بتواند از تجهیزات الکترونیکی در برابر نوسانات جریان برق محافظت نموده و از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری نماید.


رابط و شارژر هگزاگون


امروزه با توجه به اینکه بیشتر وسایل برقی و لوازم منزل، ساخت کشور های مختلف هستند، ممکن است دوشاخه یا سه شاخه متفاوت نیز داشته باشند.چند راهی برقی خوب است که بتواند امکان اتصال برای انواع دوشاخه و سه شاخه را فراهم آورد.


چند راهی و رابط هگزاگون


چند راهی برق hexagon نیز دارای 4 ورودی برای انواع دوشاخه و سه شاخه و 4 پورت usb است، داشتن همین مشخصه هم آن را از نمونه های مشابه داخلی و خارجی اش متمایز کرده است. بنابراین با این چند راهی، بدون نیاز به آداپتور میتوانید موبایل، تبلت، پاوربانک و... خود را به راحتی شارژ کنید.


چند راهی usb


ظاهر زیبا و فاصله استاندارد بین ورودی ها، باعث شده که سیم و کابل ها به هم ریخته نباشند و آشفتگی در منزل یا محل کار بوجود نیاید.

شما میتوانید چند راهی برق یو اس بی دار هگزاگون را که  یکی از بهترین چند راهی ها میباشد، تنها با قیمت 39000 تومان دریافت نمیایید.


خرید محصول