خرید اینترنتی دستگاه بخور صورت گرم

همه خانم ها به دنبال داشتن پوستی شفاف و زیبا می باشند و برای رسیدن به این منظور راه های مختلفی را امتحان می کنند. در این مقاله ما قصد داریم شما را با روشی آشنا کنیم که به پوشت خود شادابی ببخشید.




بخور پوست با بخار آب ، موجب پاکسازی عمیق پوست می شود و باعث می شود هرگونه آلودگی در منافذ پوست می باشد خارج شود. بخور دادن پوست موجب آبرسانی پوست می شود و پوستی شاداب تر و درخشان تر به شما هدیه می کند.




عبور بخار آب بر روس سطح پوست موجب می شود جریان خون مویرگ های زیر پوست صورت بهبود بخشیده بشود و از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می کند.




در گذشته با استفاده از روش های قدیمی برای بخور دادن صورت استفاده میشد که مشکل و پر زحمت می بود. دستگاه بخور صورت گرم هایتک High Tech NTA Facial Sauna  نمونه ای از یک جایگزین مناسب برای روش های سنتی می باشد.




با استفاده از دستگاه بخور صورت می توان بخور کامل صورت، دهان و بینی را انجام داد. همچنین می توان از بخور گرم صورت برای برای باز کردن منافذ پوستی و رفع جوش های سر سیاه و مشکلات پوستی نیز استفاده کنید.




 اضافه کردن روغن های طبیعی و گیاهان دارویی به آب ظرف بخور، موجب می شود بخار دستگاه سرشار از خواص کرده  و خاصیت بخور صورت را افزایش می دهد.




بخور گرم دادن به صورت را می توان هفته ای یک بار انجام داد و پس از آن، از ماسک صورت برای شادابی بیشتر پوست استفاده کرد و از داشتن پوستی شفاف و زیبا لذت ببرد.




به طور کلی می توان گفت مزایای بخور صورت عبارت است از :  جدا کننده سلول های مرده پوست، تسریع جریان خون در پوست،  پاک سازی عمقی پوست در فرایند بخور صورت،  بهبود آکنه و جوش‌های سر سیاه و  از بین رفتن خطوط ریز روی پوست




نکته ای که باید قبل از بخور دادن صورت به آن توجه کنید این است که حتما قبل از استفاده از بخور، صورت خود را با یک شوینده ملایم شسته تا آلودگی ها و آرایش پوست شما کاملا پاک شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 49000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید