خرید جا حبوباتی دیواری با قیمت مناسب

شاید در برخی از مغازه‌ها دیده باشید که برای نگهداری حبوبات خود از ظروف شیشه‌ای استفاده می‌کند که در پایین آن شیرهای مخصوص وجود دارد.

 

جا حبوباتی فانتزی

 

این محصول زیبا و منحصر به فرد جا حبوباتی دیواری نام دارد که برای نگهداری غلات و حبوبات و تنقلات ساخته شده است و ظرفیت یک کیلوگرمی دارد. جا حبوباتی خود را در منازل و فروشگاه‌های زیادی جای داده است.

 

جا حبوباتی دیواری 

 

جا حبوباتی برای مغازه مدتی است که به بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا می‌تواند رطوبت محصولات را تا 45 روز حفظ کند و اجازه ورود هیچ گونه هوا به درون محفظه را نمی‌دهد.

 

جا حبوباتی 

 

ابعاد این محصول 11*30 سانتی متر است و به همین خاطر فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. شیشه‌های شفاف ظروف جا حبوباتی این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از مواد غذایی موجود در آن اطلاع کامل داشته باشیم.

 

جا حبوباتی دوقلو 

 

دو شیر در پایین ظروف جا حبوباتی قرار دارد که پس از باز کردن آن حدود 50 گرم از مواد غذایی خارج می‌شود و این مقدار حدود یک پیمانه است. برای این محصول پیمانه هم در نظر گرفته شده است.

  

جا حبوباتی خاص 

 

یکی از مسائلی که برای فروشگاه‌ها مهم است،مسئله بهداشت می‌باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است و فروشگاه‌ها می‌توانید با استفاده از جا حبوباتی از رعایت بهداشت مطمئن باشد چون هیچ تماسی بین دست و مواد غذایی صورت نمی‌گیرد.

 

 جا حبوباتی

 

در این محصول سه فاکتور زیبایی، بهداشت و قیمت به طور کامل رعایت شده است و می‌توانید با خاطری آسوده از این محصول استفاده کنید. قیمت جا حبوباتی در سایت تک سبد، 69000 تومان است.

  

جا حبوباتی دیواری 

 

خرید محصول

قیمت محصول: 69000 تومان