خرید پاور بانک سامسونگ 5000 میلی آمپر

 از دستگاه هایی که برای شارژ گوشی تلفن همراه استفاده می شود  پاور بانک است. این دستگاه فوق العاده می تواند در مسافرت هایی که شما به همراه خود گوشی تلفن همراه به همراه دارید را در مواقع ضروری شارژ نماید.

 

پاور بانک اصلی

 

این دستگاه فوق العاده را می توانید از قبل شارژ کنید و بعد از شارژ شدن به گوشی تلفن همراه خود وصل کرد و شارژ انبوه شده در پاور بانک را به گوشی تلفن همراه خود انتقال دهید.

بهترین پاور بانک

برای خرید پاور بانک در بازار حال حاضر شما می توانید از فروشکاه اینترنتی تکسبد بهترین مارک های پاور بانک را مشاهده و با یک کلید خرید خود را انجام دهید. 

 

بهترین پاور بانک

 

پیشنهاد ما برای شما دوستان عزیز  خرید پاور بانک سامسونگ 5000 است که با خرید این پاور بانک شما می توانید گوشی تلفن همراه خود را بدون نگرانی به این دستگاه وصل نمایید و آن را شارژ کنید.

پاور بانک اصلی

از قابلیت های این  پاور بانک سامسونگ طرح اصلی 5000 میلی آمپر است که می تواند شارژ بالایی را در خود نگه دارد و به گوشی تلفن همراه شما منتقل نماید. جنس بدن این دستگاه فوق العاده از پلاستیک مقاوم است و با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است. 

 

پاور بانک

 

بر روی پاور بانک سامسونگ طرح اصلی دو دکمه وجود دارد که برای خاموش و یا روشن کردن آن است، و با دوبار فشردن آن می توانید چراغ قوه ای که روی آن تعبیه شده است را روشن کنید و در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید.

پاور بانک

این دستگاه دارای یک درگاه برای شارز شدن است و برای خروجی شما می توانید گوشی هایی با مدل های اندروید، ای او اس و دستگاه هایی مانند دوربین و یا mp3 را به آن متصل نمود. برای دریافت قیمت پاور بانک سامسونگ 5000 می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی تک سبد مراجعه نمایید.

 

پاور بانک اورجینال

 

قیمت : 89,000 تومان

 Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول