فیلم برداری فول اچ دی با دوربین بلک باکس

امروزه در دنیای مدرن و ماشینی با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر لازم نیست خیلی از کارهایی که در گذشته به وسیله ی انسان ها انجام می گرفت که باعث اتلاف وقت و احتیاج به نیروی کار زیادی داشتیم را انجام دهیم. 


دوربین مدار بسته ماشین

 

ازاین رو می توان آن کارها را به دست لوازم های پیشرفته و جدید و خودکار داد زیرا هم دقیق تر و هم حساس تراز چشم و دست آدمی ان را انجام می دهند. این کار باعث صرفه جویی در وقت می شود و هم دقیق تر کارها را انجام می دهند.



دوربین خودرو و ماشین

 


یکی از راه هایی که می توان وقایع را ثبت و ظبط کرد این است که سیستم های امنیتی اطراف خودتان را فعال کنید یکی از راه هایی که کمک می کند تا محل زندگیتان امنیت کامل داشته باشد دوربین مدار بسته امنیتی بلک باکس است که با نصب این دوربین  می توان به راحتی و خیال آسوده به کارهای روز مره زندگتان ادامه دهید.


دوربین جدید مدار بسته


دوربین بلک باکس فول اچ دی  نه تنها امنیت را برای شما برقرار می کند بلکه باعث می شود خیلی از لحظات شیرین زندگیتان را هم ثبت و ظبط کند.


خرید دوربین مداربسته

 سایز این دوربین به اندازه ای است که می توان آن را حمل کرد و به راحتی در جایی قرار داد که می خواهید از آن محل فیلم یا نسخه برداری کنید. 


دوربین مداربسته خودرو

این دوربین بر خلاف دوربین های امنیتی دیگر اصلا پیچیده نیست و احتیاجی به سیم کشی ندارد و در ضمن خودتان می توانید آن را نصب کنید و فقط کافیست آن را شارژ کنید و به وسیله ی گیره ی چسبانی ک به همراه دارد آن را به سطح دلخواهتان بچسبانید.


دوربین مداربسته

 

همچنین این دوربین زیاد قابل دید نیست و می توان هرجایی آن را نصب کرد، مثل خودرو شخصیتان و یا اتاق کودکتان و یا جلوی درب منزلتان، پس با خرید دوربین های امنیتی بلک باکس امنیت را به زندگیتان هدیه کنید.


خرید اسپیکر ارزان و باکیفیت


با کلیک بر روی خرید پستی به فروشگاه اینترنتی تکسبد مراجعه و محصول خود را سفارش دهید

قیمت فقط و فقط 99000 تومان

خرید محصول


بلک باکس خودرو با تخفیف ویژه مدت محدود


دوربین خودرو