قویترین ماشین اصلاح سر | فروشگاه تکسبد

اگر شما هم می خواهید موهای خود را به صورت یکدست کوتاه نمایید و برای این کار نیاز به یک دستگاه و یا ماشین اصلاح دارید ما به شما ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078 را پیشنهاد می کنیم.


ریش تراش جدید


با خرید این دستگاه می توانید تمامی موها از موهای زائو گرفته تا موهای سر و صورت خود را کوتاه و اصلاح کنید.


ریش تراش سر


این دستگاه خارق العاده با باتری قابل شارژ کار می کند که شما می توانید با فول شارژ از این ماشین 50 دقیقه مداوم اصلاح کنید.


ریش تراش سر و صورت


با خرید ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078  می توانید به راحتی و با 4 شانه مختلف و سایز های جدید موهای خود را کوتاه کنید.


ریش تراش مدرن


لازم به ذکر است که باید بعد از هربار اصلاح و استفاده از دستگاه تیغه آن را با استفاده از برس مخصوص آن تمییز نمایید و ان را روغن کاری کنید.


ریش تراش مدرن و جدید


بر روی این ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078 یک عدد برس و روغن مخصوص برای این کار وجود دارد.


خرید ریش تراش


با استفاده از این امر می توانید براحتی و آسودگی از کوتاه کردن موهای خود به سرعت و دقت بالا لذت ببرید.


خرید ریش تراش جدید


با مراجعه به سایت اینترنتی تکسبد ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078 را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.


بهترین ریش تراش


جنس تیغه ماشین اصلاح سر جیمی از فولاد ضد زنگ است و از کیفیت بالایی برخوردار است.


بهترین ماشین اصلاح


ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078 یکی از قویترین ماشین اصلاح سر در بین انواع خود می باشد.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 93000 تومان