قیمت رنده رومیزی تکتا

یکی از ابزارهای لازم و ضروری هر آشپزخانه رنده است٬ چون مواد اولیه ی بسیاری از غذاها سیب زمینی٬ پیاز و سبزیجات رنده شده است. استفاده از رنده درد سرهای زیادی دارد٬ خیلی از خانم ها هنگام کار با رنده نگران آسیب رسیدن به دست٬ ناخن٬ لاک ناخن و بو گرفتن دست خود هستند. رنده ها از نظر نوع و تعداد تیغه٬ جنس و شکل ظاهری انواع گوناگونی دارند٬ یکی از بهترین نوع این رنده ها٬ رنده رومیزی تکتا است.


رنده رومیزی آشپزخانه


استفاده از این رنده رومیزی بدون دخالت دست و با رعایت کامل بهداشت است٬ پس دیگر برای استفاده از این رنده نگران آسیب به ناخن های خود و بو گرفتن دست خود نباشید.


رنده همه کاره


کار با این دستگاه بسیار ساده و راحت است٬ برای کار با این رنده ابتدا آن را توسط پایه مکنده روی یک سطح صاف مانند اپن محکم کنید٬ سپس ماده غذایی مورد نظر را از محفظه ی بالای دستگاه وارد کرده و تنها با چرخاندن دسته ماده مورد نظر را رنده کنید. این رنده انواع سبزیجات٬ سیب زمینی٬ هویج٬ پنیر پیتزا را رنده٬ خرد و خلال میکند٬ و در ضمن بادام٬ پسته وانواع خشکبار را میتوان با آن آسیاب کرد. طراحی چرخان دسته باعث میشود که فشار و نیروی زیادی به دست شما وارد نشود و شما از کار با این رنده رومیزی خسته نشوید‌.


رنده رومیزی 4 تیغه


رنده رومیزی تکتا بدون نیاز به برق و باتری کار میکند و کاملا دستی است٬ پس میتوانید آن را در مسافرت نیز همراه خود برده و از آن استفاده کنید. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم است و شبیه به چرخ گوشت دستی طراحی شده است.


رنده رومیزی سه تیغه


رنده رومیزی ۴ تیغه دارای ۴ مدل تیغه مختلف شامل رنده ریز٬ درشت٬ خلال کن و چیپس ساز است٬ که هر کدام کارایی خاص خود را دارد٬ رنده درشت برای رنده کردن سیب زمینی٬ پیاز٬ هویج و...٬ رنده ریز برای خرد کردن خشکبار و رنده چیپس ساز یا همان ورقه کن برای برش حلقه های چیپسی سیب زمینی٬ قارچ و... ٬ جنس این تیغه ها از استیل ضد زنگ است و به راحتی میتوانید آنها را از دستگاه جدا کنید و شستشو دهید٬ و نگران زنگ زدن آن نباشید٬ چون ضد زنگ است.


قیمت رنده رومیزی تکتا


رنده رومیزی تکتا ساخت ایران است و نسبت به نمونه های خارجی خود هم قیمت و هم کیفیت مناسب تری دارد٬ قیمت رنده رومیزی تکتا ۴۹۰۰۰ تومان است٬ با خرید این محصول از تولید ملی حمایت کنید٬ و از شر رنده های قدیمی و مشکلاتش خلاص شوید.

قیمت: 49000 تومان

خرید