هدفون پشت گردنی بی سیم | هویت

هدفون ها این روزها در جامعه ما بخصوص در میان قشر جوان نیز طرفداران خاص خود را دارد، و همچنین توانسته جای خود رابه هندزفری هایی که بسیار مشکل ساز هستند را بدهد،


هدفون پشت گردنی ارزان


امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی تعداد و نوع هدفون ها در بازار زیاد شده است و همچنین روز به روز با بیشتر شدن انواع  هدفون های جدیدتری آشنا می شویم.

 

هدفون پست گردنی


هدفون پشت گردنی بی سیم  یکی از هدفون هایی است که در بازار می بینیم و در جامعه به دلیل زیبایی و کیفیت شیک بودن  و همچنین ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد طرفدار زیادی توانسته به خود جلب کند.


هدفون پشت گردنی جدید


ویژگی های این محصول زیبا و با کیفیت بسیار است ما اینجاییم تا به چند ویژگی که توانسته این محصول را خاص و ویژه نشان دهد اشاره کنیم.


هدفون دور گردنی


1- مقاوم بودن این محصول در برابر ضربه، مواد اولیه ی این محصول از مواد عالی و آلیاژ های قوی ساخته شده که  اگر ضربه ای به آن وارد شود بدون هیچ گونه خط و خشی قابل استفاده است.


خرید هدفون پشت گردنی


2- سبک بودن این محصول و باعث اذیت شدن نواحی گردن نمی شود و سلامتی انسان را به خطر نمی اندازد.


بهترین هدفون


3-بدون سیم بودن و با بلوتوث کار کردن و همچنین  برد 10 متری این محصول توانسته منحصر به فرد و خاص جلوه دهد.


هدفون بیتس


این محصول به دلیل شیک و اسپورت بودن می توان با هر لباس ورزشی و اسپورت ست کرد.


دور گردنی


این محصول توسط آهن رباهایی که به بدنه متصل است دور گردن قفل شده و وقتی خم و راست میشوید جلوگیری میکند از پرتاب شدن و افتادن این محصول ویژگی های بسیاری دارد شما می توانید هنگام خرید از فروشگاه تکسبد  عکس هدفون گردنی را مشاهده و با ارزان ترین قیمت  خریداری کنید و همچنین بعد از خرید این محصول  را جلو درب منزل دریافت و مبلغ را بعد از دریافت محصول به ماموران پست چی پرداخت کنید.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 139000 تومان

خرید محصول