هندزفری بلوتوث طرح سامسونگ با کیفیت

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530 با ابعاد بسیار کوچک طراحی شده است. با استفاده از این هندزفری بلوتوثی میتوانید در حین پیاده روی، ورزش یا رانندگی به مکالمات  پاسخ دهید یا به فایلهای صوتی گوش دهید.


هندزفری-بادیگاردی

با استفاده از این دستگاه قادر به انجام هم زمان وظایف خود خواهید بود. این هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ بدون سیم بوده و مشکلاتی مانند وجود سیم های دست و پاگیر را ندارد. هندزفری بلوتوثی حلزونی S530 به راحتی داخل گوش قرار میگیرد و به راحتی قابل مشاهده نمیباشد.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان

این محصول توسط تکنولوژی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل میشود. نسخه بلوتوث این هندزفری 4.0 است و برد آن تا حدود 10 متر می باشد. این محصول دارای یک میکروفون داخلی برای پاسخگویی راحت تر و بهتر به مکالمات می باشد.


هندزفری-بادیگاردی


این هندزفری بلوتوث دارای یک کابل یو اس بی بوده و از طریق آن شارژ میگردد. از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به قابلیت کنترل صدا و موزیک، راهنمای صوتی و قابلیت MUTE اشاره کرد.


هندزفری-بلوتوثی

از دیگر محصولات مشابه میتوان به هندزفری بادیگاردی ارزان فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 اشاره کرد. این محصول برای یک گوش طراحی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان

 قسمت بالایی این هندزفری بادیگاردی اصل حالت شفاف دارد و از فاصله ی دور قابل تشخیص نیست. کیفیت صدای این محصول واضح و شفاف میباشد. طول سیم این هندزفری 110 سانتی متر است و وزن آن 13 گرم می باشد. این محصول برای راحتی بیشتر با حالت سمعکی بر روی گوش قرار میگیرد.


هندزفری-بادیگاردی-اصل