چراغ باغچه خورشیدی با کیفیت و زیبا

امروزه با افزایش قیمت حاملهای انرژی و به وجود آمدن پدیده هایی همچون گرمایش زمین بسیاری از افراد از محصولات دوستدار محیط زیست و انرژی های تجدیدپذیر استقبال میکنند.  لامپ خورشیدی دیواری سنسوردار SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  برای ایجاد روشنایی در محوطه های بزرگ و فضاهای باز مناسب می باشد و بسیار مقرون به صرفه است.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار

این محصول دارای 20 عدد لامپ ال ای دی بوده و با انرژی خورشیدی کار میکند. پنل خورشیدی این لامپ خورشیدی خانگی روزها نور خورشید را جذب نموده و به شکل انرژی الکتریسیته در باطری لیتیومی این لامپ سولار ذخیره می نماید.



لامپ-خورشیدی-دیواری

این محصول نیازی به اتصال به برق ندارد و تنها با انرژی خورشیدی فعالیت می نماید. لامپ سولار موشن میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای لامپهای معمولی باشد و فاقد هزینه های جانبی مانند قبوض برق، سیم کشی و ... باشد.


لامپ-خورشیدی


این چراغ دیواری باغی خورشیدی با بالاترین کیفیت نور عرضه میشود و دارای 20 عدد لامپ ال ای دی میباشد. سنسور نوری این محصول باعث روشن شدن لامپ به هنگام غروب میگردد و با روشن شدن هوا لامپ را خاموش می نماید.


چراغ-سولار-سنسوردار

سنسور حرکتی با نزدیک شدن افراد یا یک شی به 3 متری لامپ فعال میشود و لامپ را با شدت بیشتری روشن می نماید. این سنسور پس از چند ثانیه غیر فعال میشود. این لامپ زیبا را میتوان با یک پیچ بر دیوار نصب نمود و برای این کار نیز یک جای مخصوص پشت لامپ قرار دارد. این محصول ضد آب بوده و دارای دکمه ی خاموش/روشن می باشد. 


لامپ-خورشیدی-سنسوردار