کتری برقی تفال چینی ارزان قیمت

کتری برقی تفال چینی یک وسیله ی ایده آل جهت تهیه ی نوشیدنی داغ می باشد. کتری برقی تفال با قیمت بسیار مناسبی عرضه میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. بدنه ی  این محصول از جنس پلاستیک مرغوب و نسوز بوده و قسمت داخلی آن از جنس استیل می باشد.


کتری-همراه


این کتری برقی دارای یک خط شاخص درجه بندی برای حداقل و حداکثر آب می باشد. این مدل کتری از نوع پایه دار بوده و ظرفیت محفظه ی داخل آن 2.2 لیتر می باشد. این محصول در رنگ بندی های متنوعی همچون نارنجی، سبز پسته ای، فیروزه ای و صورتی عرضه میشود.


کتری-همراه-کوچک

پایه ی این کتری قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و برای افراد چپ دست یا راست دست محدودیتی به وجود نخواهد آمد. طول سیم این کتری برقی به 53 سانتی متر میرسد. کتری برقی طرح تفال دارای سیستم خاموشی خودکار است و هنگامی که آب به جوش آمد دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود.



کتری-برقی-مسافرتی

توان مصرفی این محصول 1800 وات بوده و ظرفیت آن 240-220 ولتاژ می باشد. ابعاد کتری 23.5*14.5 سانتی متر و وزن کتری 629 گرم و وزن پایه 142 گرم میباشد.


کتری-برقی-تفال


درب این محصول به آن وصل شده است و یک دکمه فشاری جهت باز و بسته شدن کتری بر روی درب تعبیه شده است. بدنه ی محصول عایق حرارت بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. این کتری برقی دارای چراغ نشانگر روشن/خاموش بودن نیز می باشد و با طراحی زیبا و شکیل عرضه میگردد.همزن برقی ارزان


کتری-برقی-کوچک