یکی از بهترین مدل ساعت مچی هوشمند

ساعت های مچی هوشمند چندیست که در بازار های مدرن و دیجیتال وارد شده است که با استقبال خوبی نیز مواجه شدند.


ساعت هوشمند اپل


یکی از بهترین این مدل ساعت های هوشمند مچی، ساعت هوشمند طرح اپل است که طرح بسیار جذاب و زیبایی دارد و محبوی ترین از نوع خود می باشد.


ساعت جدید هوشمند


این ساعت هوشمند طرح اپل a1 می تواند با استفاده از نرم افزار مخصوص خود و یا بلوتوث به گوشی تلفن همراه هومند شما متصل شده و اطلاعات مربوط را روی خود سینک کند.


ساعت هوشمند مچی


بعد از اینکه با استفاده از نرم افزار و یا بلوتوث به ساعت هوشمند متصل شدید می توانید پیام های تلفنی و مسیج های شبکه مجازی و اجتماعی و تماس های خود را روی ساعت خود دریافت کنید و دیگر نیازی به دست گرفتن گوشی نخواهید داشت. 


ساعت هوشمند طرح اپل


این ساعت هوشمند بسیار زیبا و فوق العاده دارای امکانات و گجت های بسیار زیادی می باشد که می توان به اتصال سیمکارت،بلوتوث،تقویم،آلارم،دوربین،پلیر های عکس و فیلم،تعداد قدم و بسیاری دیگر اشاره نمود. با استفاده از این ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1 می توانید به محیط و فضای مجازی در توییتر و یا اینستاگرام و یا هر برنامه قابل نصب دیگر دسترسی داشته باشید و با آن به کار های روزمرهخود رسیدگی نمایید.


ساعت جدید هوشمند خارق العاده


با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکسبد شما می توانید این ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1 را سفارش دهید و از سالم بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.


ساعت جدید هوشمند


از سالم بودن ساعت و محصول خود اطمینان خاطر داشته باشید زیرا فروشگاه تکسبد تمامی محصولات خود را قبل از ارسال مورد تست قرار داده و شما دیگر لازم نیست نگران خرابی و یا معیوب بودن آن باشید.


ساعت مچی جدید طرح اپل


با مراجعه به لینک زیر ساعت خود را سفارش دهید

قیمت با تخفیف ویزه 90000 تومان

خرید محصول