خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت

در خرید هدایای تبلیغاتی، گران و ارزان بودن محصول مسئله مهمی نمی باشد و آنچه می تواند اهمیت داشته باشد، کارایی و به درد بخور بودن محصول بوده، محصول باید به گونه ای باشد که مورد استفاده مخاطب قرار گرفته و به عبارتی جلوی چشم مصرف کننده باشد.  یکی دیگر از خصوصیاتی که یک هدیه تبلیغاتی را می تواند محبوب کند ظاهری زیبا و شکیل آن می باشد. هدایای تبلیغاتی خاص نیز می تواند تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد. اگر قصد دارید برای سال نو ویا مناسبت های دیگر دیگر هدیه تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید به وب سایت فروشگاهی تک سبد مراجعه نمائید.

ادامه مطلب...

خرید قاب بشقاب میناکاری اصفهان

در این قاب های میناکاری زیبا، معمولا از یک تا سع عدد بشقاب میناکاری اصفهان استفاده شده که می تواند در یک تا سه سایز باشد.  قاب بشقاب میناکاری شده طرح رها یکی از انواع این محصولات می باشد که کار دست هنرمندان میناکار اصفهانی می باشد که دارای یک بشقاب میناکاری شده به قطر 16 سانتی متر می باشد. معمولا این قاب بشقاب های میناکاری دارای یک قاب چوبی می باشند که می تواند دارای حاشیه های مشبک بوده. قاب بشقاب فوق نیز دارای قابی چوبی مشبک بوده، این محصول می تواند یک کادوی ارزشمند برای عزیزان شما باشد. میناکاری هنری با قدمت پنج هزارساله بوده.

ادامه مطلب...

فواید استفاده از بخور گرم برای بهبود آکنه و جوش

در بسیاری از آرایشگاه ها یکی از مراحل مورد استفاده برای شادابی و زیبایی پوست بخصوص قبل از میکاپ عروس خانم ها استفاده از دستگاه بخور صورت سالنی می باشد که بسته به نوع پوست از عصاره های گیاهی متناسب استفاده می کنند. استفاده از بخور گرم صورت علاوه بر آنکه تمام منافذ پوست را شستشو داده، منجر به تسکین، لطافت و نرمی آن می شود. استفاده از بخور گرم برای صورت یکی از شیوه‌های مهم برای از بین بردن جوش و آکنه‌ها می باشد که باید به طور منظم و برنامه ریزی شده به همراه سایر روش های مراقبتی انجام گردد.

ادامه مطلب...

دستگاه حباب ساز برقی، شادی آفرین جمع های شما

گاهی ممکن است شیشه ی حباب کودکتان را بردارید و او را به پارک ببرید تا با او حباب بازی کنید. اما اگر چندین بچه داشته باشید یا با دوستان او به پارک بروید دیگر یک شیشه حباب برای این تعداد کافی نیست.

برای اینکه بتوانید یک جو خوب و صمیمی برای کودک خود و دوستانش فراهم کنید و یا حتی مراسمتان را شادی بخشید می توانید یک دستگاه حباب ساز برقی ارزان تهیه کنید و شادی و نشاط و تحرک را به جمع کودکان خود بیاورید.

ادامه مطلب...

بهترین سفره های قلمکار اصفهان با طرح های مختلف

قلمکاری از بهترین و ناب ترین صنایع دستی ایران به شمار می رود که با 400 سال قدمت یکی از قدیمی ترین و زیباترین هنرهای دستی این مرزو بوم به شمار می رود. در این هین شما می توانید این محصول را خریداری نموده و از ویژگی های این محصول استفاده نمایید. قلمکاری یا هنر چیت ساز یکی از زیباترین و قدیمی رین هنر سنتی اصفهان شهر هنرهای دستی خارق العاده به شمار می رود.

ادامه مطلب...

فواید استفاده از دستگاه بخور گرم صورت خانگی

استفاده از دستگاه بخور صورت high tech، می تواند در کاهش و درمان جوش های سر سیاه صورت کمک شایانی به شما بکند. بدنه این دستگاه ساخته شده از پلاستیک مرغوب می باشد. این دستگاه که با استفاده از برق شهری کار می کند امکان بخور کامل صورت، دهان و بینی را برای شما فراهم می آورد. و در کاهش علائم سرماخوردگی بسیار موثر می باشد.

ادامه مطلب...

آشنایی با دستگاه حجامت و بادکش طبی ارزان

یکی از روش های درمانی موثر در طب سنتی ایران و حتی در کشور چین، بادکش درمانی و انجام حجامت است. امروزه خیلی از افراد هنوز به دنبال همین روش های درمانی هستند و تنها راه درمان خود را استفاده از این روشها می دانند.

برای انجام بادکش درمانی شما دو راه دارید. یک آنکه به افرادی که در این کار تخصص و مدرک دارند مراجعه کنید و یا از طریق بادکش طبی بدن 6 سر شلنگدار در منزل این کار را انجام دهید. همچنین حجامت با دو هدف انجام می شود یکی تسکین درد در نواحی مختلف بدن و دیگری درمان بخش های دیگری از بدن.


ادامه مطلب...

انواع بخور با دستگاه بخور صورت

بخور صورت باعث پاکسازی پوست شده و درخشندگی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد. همچنین باعث تسریع جریان خون در پوست شده و صورت را بشاش و زنده و با طراوت می کند. همچنین در بهبود جوش های صورت نیز بسیار موثر است.

در این مقاله می خواهیم چند مدل بخور را به شما معرفی کنیم. از آنجا که بخار آب منافذ پوست را باز می کند، پیش از بخور حتما باید پوست خود را کامل پاکسازی کنید تا آلودگی های سطح پوست از طریق منافذ باز به پوست وارد نشوند. همچنین با خرید دستگاه بخور صورت می توانید به راحتی صورت خود را بخور دهید.

ادامه مطلب...