خرید اینترنتی دستگاه بخور صورت گرم

با استفاده از دستگاه بخور صورت می توان بخور کامل صورت، دهان و بینی را انجام داد. همچنین می توان از بخور گرم صورت برای برای باز کردن منافذ پوستی و رفع جوش های سر سیاه و مشکلات پوستی نیز استفاده کنید.  اضافه کردن روغن های طبیعی و گیاهان دارویی به آب ظرف بخور، موجب می شود بخار دستگاه سرشار از خواص کرده  و خاصیت بخور صورت را افزایش می دهد.

ادامه مطلب...

نوشیدن آب سالم با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

نوشیدن آب ناسالم می تواند موجب آسیب های جیران ناپذیری از جمله آسیب به کلیه و دستگاه گوارش شود و اینجاست که نقش آب شرب سالم بیش از پیش خود را نشان می دهد. بهترین راه برای داشتن یک آب سالم استفاده آشنایی با دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد با استفاده از این محصول شما به راحتی می توانید از یک آب سالم و بهداشتی برای نوشیدن بهرمند شوید. ایندستگاه با فیلتر موجود در کاتریج خود در دو مرحله آب را تصفیه کرده و مواد آلی  و سختی های آب را کاهش و در حد استاندارد کرده. استفاده از این دستگاه برای افرادی که مستعد بیماری کلیه سنگ ساز هستند توصیه می شود.

ادامه مطلب...

چراغ سولار با امکان ذخیره انرژی خورشیدی

 

چراغ دیواری خورشیدی LED امکان ذخیره انرژی خورشیدی را دارد. این محصول از انرژی های تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی استفاده میکند و از لحاظ صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه میباشد. این لامپ سولار خورشیدی دوستدار محیط زیست است و نیازی به برق و باتری ندارد. چراغ خورشیدی باغ سولار موشن برای فضاهایی مانند پارک، باغ، باغچه، آلاچیق، محوطه ی استخرهای روباز، محوطه ی کارخانه ها و انبارها و ... بسیار مناسب می باشد و با نور ملایم و زیبای خود میتواند وسعت نسبتا زیادی را پوشش دهد. بدنه پلاستیکی این چراغ بسیار محکم و مقاوم می باشد و با مواد ABS تولید شده است. پنل خورشیدی این محصول دارای خاصیت ضدآب است . این چراغ خورشیدی با یک پیچ مخصوص بر روی دیوار نصب میشود. این محصول با تاریک شدن یا مه آلود شدن هوا روشن میشود و با طلوع خورشید خاموش میگردد. خاموش/روشن شدن اتوماتیک این لامپ بر عهده ی سنسور نوری می باشد. علاوه بر سنسور نوری، سنسور حرکتی نیز با نزدیک شدن یا تردد افراد در محدوده ی 3 متری لامپ فعال شده و لامپ سولار را با شدت بیشتری روشن می نماید. باتری لیتیومی این محصول 800 میلی آمپر بوده و دارای عمر بسیار طولانی می باشد. شارژ این محصول بسته به فصل، شدت نور خورشید و عدم وجود آلودگی در هوا بین 6 تا 8 ساعت طول میکشد. این چراغ سولار پس از شارژ به مدت 8 ساعت کار می نماید. اندازه ی این لامپ سولار موشن  4.8*9.5*12.4 سانتی متر و وزن آن 142 گرم می باشد.

 

ادامه مطلب...

چراغ باغچه خورشیدی با کیفیت و زیبا

 

امروزه با افزایش قیمت حاملهای انرژی و به وجود آمدن پدیده هایی همچون گرمایش زمین بسیاری از افراد از محصولات دوستدار محیط زیست و انرژی های تجدیدپذیر استقبال میکنند.  لامپ خورشیدی دیواری سنسوردار SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  برای ایجاد روشنایی در محوطه های بزرگ و فضاهای باز مناسب می باشد و بسیار مقرون به صرفه است. این محصول دارای 20 عدد لامپ ال ای دی بوده و با انرژی خورشیدی کار میکند. پنل خورشیدی این لامپ خورشیدی خانگی روزها نور خورشید را جذب نموده و به شکل انرژی الکتریسیته در باطری لیتیومی این لامپ سولار ذخیره می نماید. این محصول نیازی به اتصال به برق ندارد و تنها با انرژی خورشیدی فعالیت می نماید. لامپ سولار موشن میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای لامپهای معمولی باشد و فاقد هزینه های جانبی مانند قبوض برق، سیم کشی و ... باشد. این چراغ دیواری باغی خورشیدی با بالاترین کیفیت نور عرضه میشود و دارای 20 عدد لامپ ال ای دی میباشد. سنسور نوری این محصول باعث روشن شدن لامپ به هنگام غروب میگردد و با روشن شدن هوا لامپ را خاموش می نماید. سنسور حرکتی با نزدیک شدن افراد یا یک شی به 3 متری لامپ فعال میشود و لامپ را با شدت بیشتری روشن می نماید. این سنسور پس از چند ثانیه غیر فعال میشود. این لامپ زیبا را میتوان با یک پیچ بر دیوار نصب نمود و برای این کار نیز یک جای مخصوص پشت لامپ قرار دارد. این محصول ضد آب بوده و دارای دکمه ی خاموش/روشن می باشد. 

 

ادامه مطلب...

هندزفری بلوتوث طرح سامسونگ با کیفیت

 

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530 با ابعاد بسیار کوچک طراحی شده است. با استفاده از این هندزفری بلوتوثی میتوانید در حین پیاده روی، ورزش یا رانندگی به مکالمات  پاسخ دهید یا به فایلهای صوتی گوش دهید. با استفاده از این دستگاه قادر به انجام هم زمان وظایف خود خواهید بود. این هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ بدون سیم بوده و مشکلاتی مانند وجود سیم های دست و پاگیر را ندارد. هندزفری بلوتوثی حلزونی S530 به راحتی داخل گوش قرار میگیرد و به راحتی قابل مشاهده نمیباشد. این محصول توسط تکنولوژی بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل میشود. نسخه بلوتوث این هندزفری 4.0 است و برد آن تا حدود 10 متر می باشد. این محصول دارای یک میکروفون داخلی برای پاسخگویی راحت تر و بهتر به مکالمات می باشد. این هندزفری بلوتوث دارای یک کابل یو اس بی بوده و از طریق آن شارژ میگردد. از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به قابلیت کنترل صدا و موزیک، راهنمای صوتی و قابلیت MUTE اشاره کرد. از دیگر محصولات مشابه میتوان به هندزفری بادیگاردی ارزان فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 اشاره کرد. این محصول برای یک گوش طراحی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. قسمت بالایی این هندزفری بادیگاردی اصل حالت شفاف دارد و از فاصله ی دور قابل تشخیص نیست. کیفیت صدای این محصول واضح و شفاف میباشد. طول سیم این هندزفری 110 سانتی متر است و وزن آن 13 گرم می باشد. این محصول برای راحتی بیشتر با حالت سمعکی بر روی گوش قرار میگیرد.

 

ادامه مطلب...

تبدیل لپ تاپ و موبایل به تلویزیون

 

با استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل و لپ تاپ پروویژن مدل اسکایSKY TV UT-8 Digital Receiver امکان تماشای شبکه های و برنامه های تلویزیونی بر روی موبایل و تبلتهای اندرویدی و لپ تاپ و کامپیوترهای ویندوزی را خواهید داشت. با استفاده از این گیرنده دیجیتال در هر زمان و هر مکان میتوانید به تماشای تلویزیون بپردازید. این محصول دارای دو سر usb  و otg می باشد. برای کار با گیرنده دیجیتال موبایل اسکای، تبلت یا گوشی اندرویدی شما می بایست از قابلیت OTG پشتیبانی نماید. این دستگاه برای دریافت بهتر امواج به دو آنتن آهنربایی رومیزی و دستبندی مجهز می باشد. این گیرنده دیجیتال موبایل اندروید را میتوانید در مسافرت و جاده استفاده نمایید و شبکه های دیجیتالی را بر روی دستگاه های مختلف تماشا کنید. یک تیونر قابل حمل همراه با این دستگاه عرضه میشود که امکان تماشای شبکه های تلویزیونی را حتی در حین حرکت میدهد. این محصول از طرف شرکت فولاد رایانه دارای 18 ماه گارانتی می باشد. سیستم عامل ویندوز برای کار با دستگاه می بایست دارای پورت USB2.0، ویندوز 7، 8، 10 و پردازشگر پنتیوم 4، 2.0 گیگاهرتز به بالا باشد. همچنین به منظور کار با دستگاه های اندرویدی حداقل مشخصه هایی همچون پورت Micro USB با قابلیت پشتیبانی از OTG، اندروید 4، 5، 6، 7 و پردازشگر 1.5 گیگاهرتز به بالا ضروری می باشد. بدنه ی گیرنده دیجیتال موبایل اسکای از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت می باشد و از خاصیت ضد ضربه بهره میبرد. رنگ این محصول مشکی بوده و فاقد تنوع رنگی می باشد. این محصول با گیرنده های DVB-T  سازگار است و به راحتی به آنها متصل میشود.

 

ادامه مطلب...