کتری برقی تفال چینی ارزان قیمت

 

کتری برقی تفال چینی یک وسیله ی ایده آل جهت تهیه ی نوشیدنی داغ می باشد. کتری برقی تفال با قیمت بسیار مناسبی عرضه میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. بدنه ی  این محصول از جنس پلاستیک مرغوب و نسوز بوده و قسمت داخلی آن از جنس استیل می باشد. این کتری برقی دارای یک خط شاخص درجه بندی برای حداقل و حداکثر آب می باشد. این مدل کتری از نوع پایه دار بوده و ظرفیت محفظه ی داخل آن 2.2 لیتر می باشد. این محصول در رنگ بندی های متنوعی همچون نارنجی، سبز پسته ای، فیروزه ای و صورتی عرضه میشود. پایه ی این کتری قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد و برای افراد چپ دست یا راست دست محدودیتی به وجود نخواهد آمد. طول سیم این کتری برقی به 53 سانتی متر میرسد. کتری برقی طرح تفال دارای سیستم خاموشی خودکار است و هنگامی که آب به جوش آمد دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود. توان مصرفی این محصول 1800 وات بوده و ظرفیت آن 240-220 ولتاژ می باشد. ابعاد کتری 23.5*14.5 سانتی متر و وزن کتری 629 گرم و وزن پایه 142 گرم میباشد. درب این محصول به آن وصل شده است و یک دکمه فشاری جهت باز و بسته شدن کتری بر روی درب تعبیه شده است. بدنه ی محصول عایق حرارت بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. این کتری برقی دارای چراغ نشانگر روشن/خاموش بودن نیز می باشد و با طراحی زیبا و شکیل عرضه میگردد.

 

ادامه مطلب...

آشنایی با مراحل تولید ظروف میناکاری

شهر گنبدهای فیروزه ای از دیرباز بعنوان قطب صنعت میناکاری دنیا شناخته شده است. در اصفهان استادان و هنرمندان میناکاری بسیار زیادی پا به این عرصه گذاشته و می گذارند و در زمان معاصر بانوان هنرمند اصفهانی بخش عمده ای از این صنعت را به دست گرفته اند.

ادامه مطلب...

آشنایی با لامپ حشره کش برقی زپ لایت

وجود انواع حشرات موذی مخصوصا پشه ها بدلیل صدای آنها و همچنین خارش بعد از نیش از آزاردهنده ترین مسائل هر خانه ای خصوصا برای کودکان می باشد. مخصوصا اگر آن پشه یا حشره آلوده نیز باشد که باعث آسیب بیشتر و حتی گاهی عفونت برای افراد حساس تر مانند کودکان خواهد شد.


ادامه مطلب...

فرق بین بخاری گازی و هیتر برقی در چیست ؟

امروزه با تولید و عرضه هیتر های برقی نه دیوارها سیاه و آلوده می شوند و ه دیگر خطر گاز گرفتگی وجود دارد. هیتر برقی رومیزی وسیله ای است که شما میتوانید از آن جهت گرم نگه داشتن محیط های مختلف استفاده نمایید. بخاری برقی فن دار کم مصرف قادر است بوسیله فن با را از هیتر خارج نموده و هوای گرم را به بیرون بدهد. 


ادامه مطلب...

هدفون پشت گردنی بی سیم | هویت

هدفون ها این روزها در جامعه ما بخصوص در میان قشر جوان نیز طرفداران خاص خود را دارد، و همچنین توانسته جای خود رابه هندزفری هایی که بسیار مشکل ساز هستند رابدهد، امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی تعداد و نوع هدفون ها در بازار زیاد شده است و همچنین روز به روز با بیشتر شدن انواع  هد فون های جدیدتری آشنا می شویم. هدفون پشت گردنی بی سیم  یکی از هدفون هایی است که در بازار می بینیم و در جامعه به دلیل زیبایی و کیفیت شیک بودن  و همچنین ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد طرفدار زیادی توانسته به خود جلب کند.

ادامه مطلب...

قویترین ماشین اصلاح سر | فروشگاه تکسبد

اگر شما هم می خواهید موهای خود را به صورت یکدست کوتاه نمایید و برای این کار نیاز به یک دستگاه و یا ماشین اصلاح دارید ما به شما ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل Gemei Professional Hair Clipper GM-6078 را پیشنهاد می کنیم. با خرید این دستگاه می توانید تمامی موها از موهای زائو گرفته تا موهای سر و صورت خود را کوتاه و اصلاح کنید. این دستگاه خارق العاده با باتری قابل شارژ کار می کند که شما می توانید با فول شارژ از این ماشین 50 دقیقه مداوم اصلاح کنید.

ادامه مطلب...