بهترین و با کیفیت ترین ظرف داخل استیل حرارتی

یکی از اقدام هایی که در هنگام کار و یا در شرکت های بزرگ انجام می دهیم کار با اجاق گاز و یا ظرف و یا قابلمه استیل است که گرم کردن غذا در این نوع از ظرف ها مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که این کار یکی از دغدغه های افرادی است که برای انجام این کار با نه گرفتن غذا و یا سوختن و یا حتی یکدست گرم نشدن غذا مواجه می شوند. برای هرکاری راه حلی وجود دارد و این راه حل ظرف غذای داخل استیل برقی و باکیفیت بنتو است. با استفاده از این دستگاه فوق العاده شما می توانید غذای خود را بددون نگرانی گرم کنید و گرم نگه دارید.

ادامه مطلب...

خرید کتری برقی کوچک و ارزان

کتری برقی stillo با کیفیت بالایی تولید شده است و یک وسیله ی مفید و ایده ال جهت استفاده در مسافرتها،ادارات،خوابگاه و ... می باشد. این کتری در ابعاد کوچک طراحی شده است و این مساله باعث راحتی در حمل آن میشود. کتری برقی استیلو توسط المنت قدرتمندی که درون آن قرار دارد آب را در کمتر از 30 ثانیه به جوش می آورد تا بتوانید نوشیدنی دلخواهتان اعم از قهوه،دمنوش،چایی و ... را به راحتی تهیه نمایید. کتری برقی استیلو با قیمت مناسبی عرضه شده و ساخت کشور ترکیه می باشد.

این محصول در رنگهای زیبایی همچون قهوه ای،صورتی،قرمز،سبز،آبی و زرد عرضه میگردد. ظرفیت این کتری 0.6 لیتر می باشد و جنس بدنه ی آن از فایبرگلاس است. از این کتري برقي مسافرتي میتوانید به عنوان چایساز و قهوه ساز فوری استفاده نموده و لحظات خوشی را با نوشیدن نوشیدنی دلخواهتان داشته باشید.کتري برقي مسافرتي stillo با کمترین مصرف انرژی میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

قدرت این کتری 1000 وات بوده و برای روشن کردن آن کافیست آن را به یک پریز برق متصل نمایید و برای مدت کوتاهی صبر نمایید تا آب جوش بیاید.ابعاد این محصول 16*15*10 سانتی متر بوده و در مسافرتها و محیط های خارج از منزل به راحتی قابل حمل می باشد. یک قاشق پلاستیکی همراه با این پارچ عرضه شده تا بتوانید نوشیدنی مورد نظرتان را به راحتی تهیه نمایید. همچنین یک سرپوش بر روی این کتری قرار دارد تا مانع از سرد شدن آب درون کتری گردد.

ادامه مطلب...

خرید پاور بانک سامسونگ 5000 میلی آمپر

 از دستگاه هایی که برای شارژ گوشی تلفن همراه استفاده می شود  پاور بانک است. این دستگاه فوق العاده می تواند در مسافرت هایی که شما به همراه خود گوشی تلفن همراه به همراه دارید را در مواقع ضروری شارژ نماید. این دستگاه فوق العاده را می توانید از قبل شارژ کنید و بعد از شارز شدن به گوشی تلفن همراه خود وصل کرد و شارژ انبوه شده در پاور بانک را به گوشی تلفن همراه خود انتقال دهید. برای خرید پاور بانک در بازار حال حاضر شما می توانید از فروشکاه اینترنتی تکسبد بهترین مارک های پاور بانک را مشاهده و با یک کلید خرید خود را انجام دهید. 

 

 

ادامه مطلب...

روکش صندلی ماساژور 5 موتوره

نشستن طولانی مدت در طول انجام هر کاری می تواند بسیار خسته کننده و موجب خستگی عضلات گردن، شانه و کمر بشود. رانندگانی که مدام پشت فرمان ماشین هستند، کارمندانی که مدام پشت میز نشسته اند و دیگر مشاغل و افراد همگی اغلب دچار درد در نواحی ذکر شده هستند و خستگی ناشی از نشستن طولانی را به همراه دارند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از روکش صندلی ماساژور 5 موتوره است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

هندزفری سمعکی

هندزفری کالایی است که بسیاری از افراد این روز ها از آن استفاده می کنند و به خصوص در بین آقایان محبوب تر است چراکه به دلیل برجستگی که روی گوش ایجاد می کند زیر روسری و مغنعه استفاده از آن سخت می باشد. هندزفری که اینجا به شما معرفی می کنیم برای خانم ها نیز قابل استفاده است و مورد استقبال بسیاری از بانوان عزیز کشورمان قرار گرفته است. هندزفری سمعکی باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری بلوتوثی حلزونی تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...

کباب پز گازی ذغالی

تهیه یک کباب لذیذ و بهداشتی مستلزم هیچ مهارت یا تجهیزات خاصی نیست فقط کافیه که کباب پز پلین با موتور سیخ گردان اتوماتیک را به همراه داشته باشید و نگران هیچ چیزی نباشید. این محصول به حالت کیف جمع می شود و به راحتی درون صندوق عقب خودرو جای میگیرد. قابلیت دوگانه سوز بودن این محصول به شما امکان استفاده به هر دو صورت گازی (شهری و کپسولی) یا ذغالی را می دهد. بنابراین در هر شرایطی چه داخل منزل و ویلا باشید و چه بیرون در فضای باز می توانید این کباب پز فوق العاده را با خود به همراه داشته باشید.  کباب پز گازی ذغالی مه پویا یا همان پلین با بدنه فلزی و روکش لعاب داری که دارد بهترین گزینه برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی است. این کباب پز قابلیت پخت 7 سیخ کباب را همزمان داشته و 14 سیخ کبابی و جوجه نیز به همراه دارد.

ادامه مطلب...

یخچال سرد و گرم کننده فندکی خودرو

داشتن یک یخچال در هر خودرویی بسیار ضروری است به خصوص که این یخچال دوکاره باشد یعنی هم گرم و هم سرد نگه دارد. این محصول در مسافرت ها بسیار کاربرد دارد و شما می توانید نوشیدنی های گرم یا مواد غذایی گرم را درون آنکه بدون انکه سرد شده و از دهن بیوفتد نگه دارید و یا نوشیدنی های سرد، بستنتی، یخ و ... را درون آن سرد نگه دارید. یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال سرد و گرم کننده فندکی خودرو آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

غذا گرم کن برقی

ظرف غذا برقی لانچ باکس با بدنه داخلی فلز استیل نوع جدیدی از ظرف های غذا است که با برق حرارت کافی به محفظه داخلی داده و غذای درون ظرف را بین 15 تا 30 دقیقه کاملا یکنواخت گرم و آماده می کند بدین صورت دیگر نیازی به استفاده از اجاق گاز یا ماکروویو نخواهید داشت. این محصول دارای استاندارد های لازم می باشد و هیچ خطیر ایمنی ندارد. این ظرف دارای یک قاشق زاپاس بر روی محفظه روی درب می باشد که در مواقعی که دسترسی به قاشق ندارید می توانید از آن استفاده کنید. درب این محصول از نوع قفلی می باشد که از چهار طرف روی بدنه چفت شده و از ریختن غذای درون ظرف ممانعت می کند. این محصول به عنوان غذا گرم کن برقی به فروش می رسد و از کیفیت بسیار بالایی نیز نسبت به نمونه مشابه پلاستیکی برخوردار می باشد. یک ظرف کوچک درب دار پلاستیکی نیز درون بدنه فلزی این محصول قرار داده شده تا بتوانید خورشت یا هر چیز لازم دیگری را درون آن بریزید و از محتوی ظرف فلزی جدا کنید. ظرف غذای برقی استیل دارای یک دریچه تخلیه هوا یا بخار درون ظرف نیز می باشد که با فشار دادن انگشت روی آن به حالت برعکس شده و خرج هوا را میسر می کند. 

ادامه مطلب...

دوربین مداربسته بلک باکس

اگر بارها و بارها از خودروی شما دزدی شده است و نتوانسته اید دزد را پیدا کنید، اگر برای شما پیش آمده در نبودتان به ماشین شما برخورد کرده اند و رفته اند و مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر ماشین از جیب خود شده اید و ... ما به شما دوربین مداربسته بلک باکس ماشین را پیشنهاد می کنیم که دارای کیفیت خوبی بوده و به راحتی تمامی تصاویر و اتفاقات رخ داده اطراف ماشین را تا 140 درجه از محل نصب ذخیره سازی می کند. این دوربین به سنسورهای تشخیص حرکت و تشخیص ضربات و تکان های ناگهانی بوده و بلافاصله پس از تشخیص ضربه یا تکان ناگهانی فیلم تهیه شده را روی کارت حافظه به صورت قفل شده ذخیره می کند. کیفیت فیلم برداری این محصول فول اچ دی 1080p می باشد و تصاویر واضحی را حتی در شب با دوربین دید در شب خود ارائه می دهد. جهت خرید محصول اورجینال و گارانتی 7 روز تست سلامت کالا می توانید بر روی دکمه زیر جهت ورود به فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد تک سبد کلیک کنید:

ادامه مطلب...

کولر رومیزی

کولر رومیزی دارای یک مخزن کوچک آب بوده و منبع نیروی آن می تواند اتصال یک کابل یو اس بی و یا قرار دادن 3 عدد باتری باشد، حالا در هر جایی می توانید یک کولر اختصاصی و شخصی داشته باشید و نگران عدم وجود کولر یا دور بودن از کولر نباشید.

ادامه مطلب...