پاور بانک خورشيدی | خريد مطمئن و کارآمد

یکی از پپجت هایی که به تازگی وارد بازار شده است و با محبوبیت زیادی رو به رو شده است می توان به پاور بانک ها اشاره نمود. این گجت های فوق العاده می تواند در روز های حساس و دور از دسترس یرق شهری به شما در شارژ کردن دستگاه های متنوع با کابل های مختلف کمک خواهد کرد. با استفاده از پاور بانک می توانید گوشی و یا دستگاه های مختلف خود را شارژ کنید. البته قبل از شارژ کردن باید خوده پاور بانک از شارژ ذخیره بهره مند باشد تا بتواند شارژ ذخبره را به دستگاه شما انتقال دهد.

ادامه مطلب...

یکی از بهترین مدل ساعت مچی هوشمند

ساعت های مچی هوشمند چندیست که در بازار های مدرن و دیجیتال وارد شده است که با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. یکی از بهترین این مدل ساعت های هوشمند مچی، ساعت هوشمند طرح اپل است که طرح بسیار جذاب و زیبایی دارد و محبوی ترین از نوع خود می باشد. این ساعت هوشمند طرح اپل a1 می تواند با استفاده از نرم افزار مخصوص خود و یا بلوتوث به گوشی تلفن همراه هومند شما متصل شده و اطلاعات مربوط را روی خود سینک کند. بعد از اینکه با استفاده از نرم افزار و یا بلوتوث به ساعت هوشمند متصل شدید می توانید پیام های تلفنی و مسیج های شبکه مجازی و اجتماعی و تماس های خود را روی ساعت خود دریافت کنید و دیگر نیازی به دست گرفتن گوشی نخواهید داشت.

ادامه مطلب...

فیلم برداری فول اچ دی با دوربین بلک باکس

امروزه در دنیای مدرن و ماشینی با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر لازم نیست خیلی از کارهایی که در گذشته به وسیله ی انسان ها انجام می گرفت که باعث اتلاف وقت و احتیاج به نیروی کار زیادی داشتیم را انجام دهیم. ازاین رو می توان آن کارها را به دست لوازم های پیشرفته و جدید و خودکار داد زیرا هم دقیق تر و هم حساس تراز چشم و دست آدمی ان را انجام می دهند. این کار باعث صرفه جویی در وقت می شود و هم دقیق تر کارها را انجام می دهند.

ادامه مطلب...

بلوتوث خودرو با کیفیت و ارزان

به‌وسیله‌ی گیرنده‌ی «بلوتوث خودرو» مدل «BT310» ضبط ماشین شما را به بلوتوث تبدیل می‌کند. با اتصال آن به هندزفری و برقراری ارتباط بلوتوث با دستگاه خود می‌توانید به‌راحتی تماس‌های خود را پاسخ دهید و به موسیقی گوش کنید.

ادامه مطلب...

خرید اسپیکر ارزان قیمت از اینترنت و پرداخت در محل

با دنیابی مدرن و جدید ما انسانها همیشه در حال پیدا کردن و جستو جوی تکنولوژی بیشتر، کشف چیزهای جدید هستیم. برای بهتر زیستن و همچنین شاد زندگی کردن شاید شما به این فکر کنید که هربار به محل کار یا مسافرت و یا با دوستان خود هستید آهنگ دلخواهتان را با صدای واضح و یا کمی رسا و بلند گوش دهید، تا از آن آهنگ یا هر چیزی که میخواهید گوش کنید دیگران هم سهیم شوند.


ادامه مطلب...

چگونه یک هدفون مناسب را خریداری کنیم؟

با استفاده از هدفون شما یک تجربه عالی برای خود را فراهم می کنید و می توانید به موزیک مورد علاقه خود در کمال آرامش گوش دهید. انواع هدفون ها بر اساس کارایی و یا مورد خاص استفاده، طراحی و تولید شده اند. با توجه به مورد استفاده هر برندی هدفون های مختلفی و با طراحی خاصی تولید کرده اند که با توجه به نوع این هدفون ها شما می توانید هدفون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از آن به نحو احسنت در امور خود استفاده کنید.

ادامه مطلب...

برترین ساعت هوشمند، ساعت هوشمند V9

ساعت Smart وی 9 (V9) محصول کمپانی Smart Life  که سال هاست در زمینه گجت های هوشمند مشغول است و سری ساعت های هوشمند V را عرصه ی بازار نموده. برادر کوچکتر این V9 که V8 نام دارد توانست جایگاه ساعت های سری V در بازار ساعت های هوشمند بهبود ببخشد و راه را برای برادر بزرگتر خود V9 باز کند.

ادامه مطلب...